Довідка про підсумки роботи із зверненнями громадян у Кагарлицькій райдержадміністрації за I півріччя 2019 рік

       Кагарлицькою районною державною адміністрацією постійно проводиться значна робота щодо забезпечення вимог, передбачених Законом України „Про звернення громадян”, Указом Президента України від 07.02.08 №109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, розпоряджень та доручень голів облдержадміністрації та райдержадміністрації.

       Керівництвом районної державної адміністрації протягом 1 півріччя 2019 року, згідно з затвердженими графіками, проводилися особисті та виїзні прийоми громадян, «гарячі» телефонні лінії керівництва райдержадміністрації, забезпечено запуск та постійне функціонування спеціально визначеної адреси електронної пошти районної державної адміністрації для відправлення електронних звернень громадян в електронній формі (протягом І півріччя 2019 року прийнято 2 таких електронних звернення (за І півр.2018 року-8).

       За 6 місяців 2019 року на адресу райдержадміністрації надійшло 194 (І півріччя 2018 р.-194) письмових звернень громадян.

     Основними питаннями, з якими звертаються до посадовців райдержадміністрації вже багато років поспіль залишається:

- соціальний захист населення (надання матеріальної допомоги на лікування, субсидії, пільги), питання аграрної політики і земельних відносин, житлово-комунального господарства та інші.

       Через органи влади вищого рівня надійшло 15 звернень (за І півріччя 2018 року - 28). Актуальними залишаються питання надання матеріальної допомоги, земельні, надання субсидії, ремонт та будівництво доріг, ліквідація сміттєзвалищ та інші. Найбільше звернень надійшло з м. Кагарлик с.Переселення, Мирівка, Стави, Демівщина .

       На виконання вимог статті 22 Закону України „Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 та згідно із затвердженими графіками керівництвом райдержадміністрації проводились особисті та виїзні прийоми громадян за місцем їх роботи та проживання.

      На першому поверсі адмінбудівлі знаходиться громадська приймальня (кабінет 108). Щовівторка з 09-00 до 12-00 керівництвом райдержадміністрації проводиться прийом громадян. Всього за звітний період керівництвом райдержадміністрації у громадській приймальні прийнято 52 громадянин (що на 16 менше минулого року).

  

         Відповідно до затверджених графіків керівництвом райдержадміністрації проведено 24 особистих прийоми під час яких звернулися 120 жителів   району, в тому числі 32 виїзних прийомів (прийнято 95 громадян).

Забезпечено проведення засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при Кагарлицькій райдержадміністрації. За перше півріччя 2019 року проведено 6 таких засідань. Розглянуті скарги жителів району з питань житлово-комунального господарства, добросусідських відносин та земельні питання.

Упродовж першого півріччя 2019 року згідно із затвердженим головою райдержадміністрації графіком відбулося особисте звітування перед головою райдержадміністрації 6 сільських голів, 6 керівників структурних підрозділів райдержадміністрації.

З метою надання громадянам роз’яснень в оперативному режимі з важливих питань життєдіяльності забезпечено проведення гарячої телефонної лінії на яку за поточний період звернулося 14 громадян (за І півріччя 2018 року -19).

Жителі району зверталися з різних питань, які оперативно були вирішені:

Найбільш активні жителі:

-м.Кагарлик (ремонт радіо,телефону,обрізка дерев,незадовільна робота листонош)

-с.Стайки(невиплата заробітної плати в садочку працівникам,питання житлово-комунального господарства)

-с.Кадомка (надання матеріальної допомоги

-с.В.Пріцьки(земельне питання)

-с.Слобода (надання матеріальної допомоги)

-с.Демівщина(надання субсидій, пенсійне забезпечення, надання матеріальної допомоги)

-с.Шубівка (надання субсидій, пенсійне забезпечення, надання матеріальної допомоги)

-с.Стави(земельні питання, надання матеріальної допомоги)

-с.Переселення (добросусідські відносини, надання житла, емельні, питання житлово-комунального господарства)

-с.Мирівка (благоустрій села, надання субсидії, пенсія, добросусідські відносини)

-с.Липовець (пенсія,надання матеріальної допомоги)

-с.Демівщина (надання субсидії,пенсійне забезпечення,надання матеріальної допомоги)

-с.Бурти (добросусідські відносини,надання матеріальної допомоги,земельне питання)

-с.Горохуватка-3(надання субсидій,земельне питання, виховання та навчання дітей)

-с.Новосілки (ремонт радіо, надання субсидій, питання житлово-комунального господарства, земельні)

Звернення громадян систематично аналізуються. Інформація про найважливіші суспільні проблеми доповідається керівництву райдержадміністрації та аналізується на апаратних нарадах у голови райдержадміністрації.

          Повторних звернень – 1 (І півр2018р-3) звернення від жителів с.Переселення з питання добросусідських відносин.
           Колективних звернень – 2( І півр2018 р -6). звернення від жителів с.Переселення з питання добросусідських відносин, звернення від жителів м.Кагарлик з питання роботи Кагарлицької музичної школи.

Аналіз статистичних даних за соціальним станом заявників свідчить, що найбільше звернень надійшло від пенсіонерів, інвалідів, учасників бойових дій, членів багатодітних сімей, одиноких матерів та ліквідаторів наслідків аварії на Чорнобильській АЕС.

Під особистим контролем керівництва райдержадміністрації знаходяться звернення Героїв України та жінок, яким присвоєно почесне звання України „Мати-героїня”.

Проведено 8 прямих телефонних зв'язків в.о. голови райдержадміністрації. Звернулося 21 громадянин, за результатами розгляду видано ряд доручень (в основному жителі району піднімають питання ремонту радіо, нарахування субсидій, плата за спожитий газ та електроенергію та інші).

Через Урядову гарячу лінію надійшло від жителів району 112 звернень (І півріччя 2018р-110 звернень): надання субсидій,ліквідація сміттєзвалищ,проведення роз’яснень з приводу соціальних виплат,               проведення благоустрою, земельні питання та інші.

Також були і подяки за оперативне вирішення питань.

      

Велика увага приділяється життєвим проблемам соціально незахищеним категоріям населення, ветеранам війни і праці, інвалідам, громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітним сім’ям, одиноким матерям, учасникам АТО. За звітний період 116 громадянам надано матеріальну допомогу на суму 79тис.200грн. (за І півріччя 2018 року-104 громадянам надано матеріальну допомогу на загальну суму 76 тис 800грн.).

  

Зареєстровано заяв від громадян на отримання посвідчень багатодітної родини за звітний період -63 (І півріччя 2018 р -30).З липня 2018 року розпочато прийом заяви від громадян, діти яких постраждали внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів для встановлення їм статусу. За звітний період прийнято 4 заяви.

Надійшло на адресу Кагарлицької райдержадміністрації запитів на отримання публічної інформації -9 (за І півріччя минулого року-22).

Підняті питання земельні, питання виховання та навчання дітей, про виборчі дільниці, про матеріальну допомогу та інші.

На всі запити надані вичерпні роз’яснення.

       Відповідно до плану роботи райдержадміністрації сектором звернень громадян апарату райдержадміністрації проводяться перевірки стану виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 в структурних підрозділах райдержадміністрації, у виконкомах місцевих рад району. Протягом І півріччя поточного року відбулося 6 перевірок. Проведено 6 днів контролю щодо перевірки стану виконання доручень райдержадміністрації. Під час проведення перевірок та днів контролю сектором звернень громадян апарату райдержадміністрації надається методико-консультативна допомога керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації, головам і секретарям виконкомів органів місцевого самоврядування допомога щодо організації та проведення роботи із зверненнями громадян, оформлення відповідної документації. По всіх проведених перевірках складені відповідні довідки.

           У газеті „Вісник Кагарличчини” та на офіційному веб-сайті райдержадміністрації оприлюднюються узагальнені відомості про організацію роботи зі зверненнями громадян та вирішення порушених у них питань, що спрямовано на поліпшення інформованості населення про стан роботи органів виконавчої влади та місцевого самоврядування щодо розгляду звернень громадян.

        

     З метою підвищення рівня виконавської дисципліни, персональної відповідальності посадових осіб за належну роботу із зверненнями громадян питання про стан виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” 2 рази на рік розглядається на колегії райдержадміністрації, щотижня - на апаратній нараді при голові райдержадміністрації.

Робота зі зверненнями громадян в Кагарлицькій райдержадміністрації є одним із пріоритетних напрямів, тому постійно вживаються заходи, спрямовані на застосування нових підходів до її організації.

Завідувач сектору

звернень громадян апарату

райдержадміністрації                                                            І.В.Василюк

Додаткова інформація