Довідка про підсумки роботи із зверненнями громадян у Кагарлицькій райдержадміністрації за 2018 рік

Кагарлицькою районною державною адміністрацією постійно проводиться значна робота щодо забезпечення вимог, передбачених Законом України „Про звернення громадян”, Указом Президента України від 07.02.08 №109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, розпоряджень та доручень голів облдержадміністрації та райдержадміністрації.

Керівництвом районної державної адміністрації протягом 2018року, згідно з затвердженими графіками, проводилися особисті та виїзні прийоми громадян, «гарячі» телефонні лінії керівництва райдержадміністрації, забезпечено запуск та постійне функціонування спеціально визначеної адреси електронної пошти районної державної адміністрації для відправлення електронних звернень громадян в електронній формі (протягом 2018 року прийнято 13 таких електронних звернень(2017-14).

Протягом 2018 року на адресу райдержадміністрації надійшло 430 (2017 р.-433) письмових звернень громадян, що на 3 звернення менше за відповідний період минулого року.

Питання соціального спрямування у зверненнях громадян до райдержадміністрації у звітному періоді традиційно посіли перше місце за актуальністю. Питання цієї тематики порушувалися у 270 зверненнях, що на 41 звернення більше за минулий рік. Пріоритетним для громадян було питання надання адресної грошової допомоги на лікування та вирішення соціальних проблем. За звітний період 250 громадянам надано матеріальну допомогу на суму 163тис.500грн. (за 2017 рік-153 громадянам надано матеріальну допомогу на загальну суму 102тис 100 грн.)

Серед інших були питання призначення та виплати субсидії, отримання соціальних виплат, а також перевірки правильності обчислення пенсії після осучаснення в рамках пенсійної реформи.  

Через органи влади вищого рівня надійшло 47 звернень(за 2017 рік - 39).Актуальними залишаються питання надання матеріальної допомоги, земельні,надання субсидії, будівництво та ремонт доріг(с.Іванівка,Демівщина),придбання соціального житла для дитини-сироти (м.Кагарлик), ремонт радіо(м.Кагарлик), перебої в електропостачанні(с.Стави), питання транспортного перевезення, про не закриття школи в с.Сущани. Найбільше звернень до вищестоящих органів надійшло з таких населених пунктів району:с.Горохуватка,Сущани, В.Пріцьки, Демівщина, Липовець, Стави, Стайки, Леонівка, Переселення,Демівщина.

На виконання вимог статті 22 Закону України „Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 та згідно із затвердженими графіками керівництвом райдержадміністрації проводились особисті та виїзні прийоми громадян за місцем їх роботи та проживання.

На першому поверсі адмінбудівлі знаходиться громадська приймальня (кабінет 108). Щовівторка з 09-00 до 12-00 головою райдержадміністрації проводиться прийом громадян. Всього за звітний період головою райдержадміністрації у громадській приймальні прийнято 68 громадян (за 2017 рік-98 громадян).

Відповідно до затверджених графіків керівництвом райдержадміністрації проведено 90 виїзних прийомів (прийнято 211 громадян).

Забезпечено проведення засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при Кагарлицькій райдержадміністрації. За 2018 рік проведено 12 таких засідань. Розглянуті скарги жителів району з питань житлово-комунального господарства, добросусідських відносин та земельних питань.

Упродовж 2018 року згідно із затвердженим головою райдержадміністрації графіком відбулося особисте звітування перед головою райдержадміністрації 12 сільських голів, 12 керівників структурних підрозділів райдержадміністрації.

З метою надання громадянам роз’яснень в оперативному режимі з важливих питань життєдіяльності забезпечено проведення гарячої телефонної лінії на яку за поточний період звернулося 45 громадян, що на 13 звернень більше минулого року. (за 2017 рік -32).

Жителі району зверталися з різних питань, які оперативно були вирішені:

Найбільш активні жителі:

-м.Кагарлик(ремонт радіо,телефону,обрізка дерев,незадовільна робота листонош, надання допомоги на лікування )-12

-с.Стайки(несправність електролічильника, ремонт радіо,розчистка дороги від снігу,опалення лікарні, призначення субсидії )-3

-с.Кадомка (з питання розчистки дороги від снігу,ремонт телефону)-3

-с.Півці (розчистка дороги від снігу, ремонт телефону, заміна опори)-4

-с.В.Пріцьки(розчистка дороги від снігу)-1

-с.Слобода (розчистка дороги від снігу, ремонт радіо,)-1

-с.Демівщина(ремонт телефону)-1

-с.Стави(питання оплати за спожиту електроенергію-заявнику надано роз’яснення).

Всі питання вирішені, окрім незадовільної роботи листонош м.Кагарлик. Заявники скаржаться на те, що регулярно не розноситься преса, яку вони виписують. Працівники пошти надають роз’яснення щодо браку кадрів.

Також на гарячу лінію зверталися з питання розрахунку за земельний пай, аварійних відключень світла, з питання культури спілкування лікарів Кагарлицької ЦРЛ з відвідувачам,про заміну електроопор - це ті питання на які райдержадміністрація надала роз’яснення.

Звернення громадян систематично аналізуються. Інформація про найважливіші суспільні проблеми доповідається керівництву райдержадміністрації та аналізується на апаратних нарадах у голови райдержадміністрації.

Повторних звернень – 7 (2017р -2) Неодноразово зверталися жителі з питання ремонту доріг в с.Іванівка та будівництва доріг х.Оріхове, ліквідація сміттєзвалища у с.Переселення,зміна часу відправлення маршрутки,земельні питання.

Колективних звернень – 18(2017р -8).

-звернення від жителів с. Іванівка з питання проведення капітального ремонту дороги;
-звернення жителів м.Кагарлика вул.Котляревського,Сагайдачного з питання ремонту дороги;
-перебої з електропостачанням с.Шубівка;
-розчистка дерев від порослі с.Горохуватка;
-ремонт радіо;
- звернення від батьків дітей Переселянської та Сущанської шкіл з питання пониження ступеня школи;
- будівництво дороги в селі Бендюгівка по вулиці Горького;
- земельне питання жителів с.Стрітівка;

Аналіз статистичних даних за соціальним станом заявників свідчить, що найбільше звернень надійшло від пенсіонерів, інвалідів, учасників бойових дій, членів багатодітних сімей, одиноких матерів та ліквідаторів наслідків аварії на Чорнобильській АЕС.

Під особистим контролем керівництва райдержадміністрації знаходяться звернення Героїв України та жінок, яким присвоєно почесне звання України „Мати-героїня”.

У рамках Всеукраїнського проекту ««Діалог народу і влади та протидія корупції» проведено 12 розширених прийомів громадян на яких прийнято 37 громадян (2017 р-38), які отримали вичерпні роз’яснення з піднятих питань.

Проведено 24 прямі телефонні зв'язки головою райдержадміністрації. Звернулося 89 громадян, за результатами розгляду видано ряд доручень (в основному жителі району піднімають питання ремонту радіо,телефону, нарахування субсидій, плата за спожитий газ, питання транспортного забезпечення,перепаду електронапруги та інші).

Через Урядову гарячу лінію надійшло від жителів району 269 звернень (2017 р.-159 звернень), що на 110 звернень більше минуло року:

Дуже велика кількість з питань - надання субсидій;

-проведення роз’яснень з приводу соціальних виплат

-незадовільний стан доріг (розчистка від снігу)-с.Півці,Бурти,Леонівка-

-ліквідація сміттєзвалищ с.Мирівка та с.Переселення

-проведення благоустрою с.Стави

- отримання балонного скрапленого газу с.Стави

-ремонт дороги в с.Стави

- проведення благоустрою с.Переселення

-проведення освітлення вулиць в с.Ліщинка,с.Стави

-надання житла, як переселенцям так і військо службовцям

- надання матеріальної допомоги

-земельні питання

Також були і подяки голові райдержадміністрації за сприяння в оперативному вирішенні ряду питань.

За територіальною ознакою надходження звернень до райдержадміністрації у 2018 року:

Назва населеного пункту к-сть звернень

Питання

  м.Кагарлик 167 надання матеріальної допомоги,земельні,добросусідські відносини
  Інші населені пункти 61 ліквідація сміттєзвалищ,земельні,надання житла
  Бурти 27 земельні,добросусідські відносини,надання субсидій
  Горохуватика 15 ремонт дороги,добросусідські відносини
  Переселення 15 ліквідація сміттєзвалища,земельні,добросусідські відносини, питання пониження ступеня школи
  Слобода 14 надання субсидій,земельні,надання матеріальної допомоги.
  Сущани 12 питання пониження ступеня школи,пенсія,земельні
  Липовець 10 надання матеріальної допомоги.,субсидії,пенсії
  Стайки 10 ремонт радіо,субсидії
  Мирівка 10 ремонт дороги, ліквідація сміттєзвалища
  Демівщина 9 виділення коштів на будівництво дороги, субсидії,матеріальна допомога
  Горохове 8 надання матеріальної допомоги. субсидії
  Расавка 7 матеріальна допомога,земельні
  Новосілки 7 субсидії,матеріальна допомога
  Расавка 7 матеріальна допомога,земельні
  Леонівка 6 добросусідські відносини,ремонт радіо
  В.Пріцьки 6 ремонт радіо,земельні
  Бендюгівка 5 ремонт радіо,надання субсидій,земельні
  Шпендівка 5 пенсія
  Зелений Яр 5 ремонт радіо,земельні.субсидії
  Стрітівка 4 земельні,матеріальна допомога
  Шубівка 4 ремонт радіо, надання матеріальної допомоги
  Стави 3 надання матеріальної допомоги
  Кадомка 3 ремонт радіо,ремонт телефону
  Халча 3 надання матеріальної допомоги
  Ліщинка 3 надання матеріальної допомоги
  Черняхів 2 надання матеріальної допомоги
  Зікрачі 2 надання матеріальної допомоги
  Всього 430  

Велика увага приділяється життєвим проблемам соціально незахищеним категоріям населення, ветеранам війни і праці, інвалідам, громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітним сім’ям, одиноким матерям, учасникам АТО.

Зареєстровано заяв від громадян на отримання посвідчень багатодітної родини за звітний період -90 ( 2017 р -55).

З липня 2018 року розпочато прийом заяви від громадян, діти яких постраждали внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів для встановлення їм статусу. Зареєстровано 8 заяв.

Надійшло на адресу Кагарлицької райдержадміністрації запитів на отримання публічної інформації -22(за 2017 рік-84).

Підняті питання:

-питання будівництва житла в районі

-земельні (про наявність вільних земельних ділянок).

-питання виховання та навчання дітей

-надання інформації щодо кількості внутрішньо переміщених осіб

-про облаштування братської могили

-про використання бюджетних коштів резервних фондів у 2018 р.

-про надання інформації щодо обліку громадян.які потребують поліпшення житлових умов

-про побудовані міні футбольні поля з штучним покриттям

-доступність загальної середньої освіти «Нова українська школа»

-про пункти обігріву

-про графік відпусток архівного сектору

На всі запити надані вичерпні роз’яснення.

Відповідно до плану роботи райдержадміністрації сектором звернень громадян апарату райдержадміністрації проводяться перевірки стану виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 в структурних підрозділах райдержадміністрації, у виконкомах місцевих рад району. Протягом 2018 року відбулося 24 перевірки. Проведено 12 днів контролю щодо перевірки стану виконання доручень райдержадміністрації. Під час проведення перевірок та днів контролю сектором звернень громадян апарату райдержадміністрації надається методико-консультативна допомога керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації, головам і секретарям виконкомів органів місцевого самоврядування допомога щодо організації та проведення роботи із зверненнями громадян, оформлення відповідної документації. По всіх проведених перевірках складені відповідні довідки.

У газеті „Вісник Кагарличчини” та на офіційному веб-сайті райдержадміністрації оприлюднюються узагальнені відомості про організацію роботи зі зверненнями громадян та вирішення порушених у них питань, що спрямовано на поліпшення інформованості населення про стан роботи органів виконавчої влади та місцевого самоврядування щодо розгляду звернень громадян.

З метою підвищення рівня виконавської дисципліни, персональної відповідальності посадових осіб за належну роботу із зверненнями громадян питання про стан виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” 2 рази на рік розглядається на колегії райдержадміністрації, щотижня - на апаратній нараді при голові райдержадміністрації.

Робота зі зверненнями громадян в Кагарлицькій райдержадміністрації є одним із пріоритетних напрямів, тому постійно вживаються заходи, спрямовані на застосування нових підходів до її організації.

Завідувач сектору

звернень громадян апарату

райдержадміністрації                                                            І.Василюк

Додаткова інформація