До уваги роботодавців! Готуємось до електронного лікарняного – реєструємось на веб-порталі Пенсійного фонду

22 05 2020 2Переконавшись у численних перевагах дистанційного обслуговування, зокрема, зручності, доступності та оперативності, все більше страхувальників (роботодавців) стають користувачами веб-порталу Пенсійного фонду України.

Адже сам роботодавець без зайвих зусиль, не виходячи з офісу, може  отримати інформацію стосовно сплати єдиного соціального внеску, в тому числі щодо заборгованості підприємства з цього виду платежу, зауваження до звітності, а також електронні «Довідки про трудовий та страховий стаж» працівників для розрахунку суми виплати за час тимчасової непрацездатності.

Ще одна «новинка», яка очікує роботодавців у майбутньому – «електронний лікарняний».

Пенсійним фондом України створено електронні кабінети закладів охорони здоров’я (лікарів), страхувальників (роботодавців) і застрахованих осіб.

Електронний лікарняний передбачає автоматизацію процесів та надаватиме можливість відслідкувати весь процес оформлення лікарняного:

  • лікарняний листок реєструватиметься на підставі створеного лікарем через веб-інтерфейс медичного висновку, який засвідчує тимчасову непрацездатність. Кожен листок непрацездатності матиме унікальний реєстраційний номер, що формується та присвоюється автоматично;
  • інформація через реєстр в Пенсійному Фонді буде автоматично передана у Фонд соціального страхування (ФСС) – в установі одразу знатимуть, що людина захворіла і повинна отримати компенсацію – оскільки є платником єдиного соціального внеску;
  • інформація також передаватиметься роботодавцю, який через кабінет страхувальника на веб-порталі електронних послуг ПФУ побачить, що його працівник оформив тимчасову непрацездатність.

Тобто, для того, щоб мати доступ до електронних листів непрацездатності співробітників, підприємство повинно зареєструватися на веб-порталі електронних послуг ПФУ https://portal.pfu.gov.ua за допомогою електронного цифрового підпису.

Страхувальнику первинно надається можливість визначення параметрів пошуку переліку листків непрацездатності та за результатами пошуку надається інформація по листках непрацездатності застрахованих осіб, які працюють у страхувальника за трудовою книжкою (пункт меню особистого кабінету страхувальника «Листки непрацездатності»), з таким переліком атрибутів: номер; дата відкриття; дата закриття; РНОКПП ЗО; ПІБ ЗО.

Страхувальнику також надається можливість перегляду, формування та друку заяв-розрахунків по листках непрацездатності (пункт меню особистого кабінету страхувальника «Заяви-розрахунки»).

Міжвідомча робоча група за участі, зокрема, представників Міністерства соціальної політики України, ФССУ, Пенсійного фонду України спільно напрацювала проект Порядку видачі та продовження електронних листків непрацездатності. Наразі документ знаходиться на затвердженні в Міністерстві охорони здоров’я України.

А поки рекомендуємо роботодавцям завчасно реєструватись на веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України, щоб бути готовими до будь-яких інновацій та в найбільш потрібний момент не втратити доступ до важливої інформації.

Додаткова інформація