Стартує робота громадських приймалень.

01 06 2017Одним із пріоритетних і значимих напрямків діяльності органів Фонду є робота, спрямована на підвищення якості обслуговування громадян, забезпечення повноти та оперативності надання пенсійних послуг. При загальній оптимізації органів Пенсійного фонду модернізація підрозділів обслуговування громадян дозволяє уникнути черг, комфортно організувати процес надання консультацій і прийому необхідних документів для призначення та перерахунку пенсій, забезпечує оперативність та зручність доступу до інформації, як того вимагають умови сучасності.

Тому для реалізації Стратегії модернізації та розвитку Пенсійного фонду України на період до 2020 року і розпочали роботу громадські приймальні в Кагарлицькому, Миронівському та Богуславському районах. Так, 30 травня 2017 року провела прийом громадян в с. Карапиші Миронівського району начальник Кагарлицького об’єднаного управління ПФУ Київської області С.І.Трохименко. Цього ж дня працювала громадська приймальня в с. Потік Миронівського району, де прийом громадян проводила начальник Миронівського відділу обслуговування громадян управління Л.В.Діденко та в с. Медвин Богуславського району, де приймала громадян головний спеціаліст Богуславського відділу обслуговування громадян Н.П. Алданова. 31 травня 2017 року здійснювала прийом громадян у громадській приймальні с. Шубівка Кагарлицького району начальник Кагарлицького відділу обслуговування громадян В.В.Заїка.

Селяни мали змогу отримати повну інформацію про суму нарахованої пенсії, підвищення розміру пенсій з травня поточного року, вік виходу на пенсію, страховий стаж, ознайомитись з переліком документів, які подаються до Пенсійного фонду при призначенні пенсії, надати документи для пенсійних справ та ознайомитись з можливостями Веб-порталу Пенсійного фонду.

Під час прийому роздавалися інформаційні буклети «Перелік необхідних документів для призначення пенсії», « Пенсійна реформа: запровадження накопичувальної системи», «Види пенсійних виплат та соціальних послуг», «Як розраховується розмір пенсії», «Інформація для пенсіонерів, які переселилися з Донецької та Луганської областей та Автономної республіки Крим» «Легалізація робочих місць та заробітної плати –соціальна захищеність кожного», «Інструкція по користуванню та можливості веб-порталу» та інші. Мешканці сіл, особливо пенсіонери, залишились задоволені способом надання послуг, оскільки їм тепер не потрібно добиратись до районного центру для того, щоб подати документи чи поспілкуватись із спеціалістом управління з питань пенсійного забезпечення. Адже реалізація конституційного права громадян на звернення, підвищення якості обслуговування та захисту прав людини з питань, що стосуються діяльності Пенсійного фонду України – є одним з основних пріоритетів Пенсійного фонду України.    

01 2 06 2017

Додаткова інформація