Громадська думка – найкращий показник роботи з людьми.

25 6 10 2018З метою дослідження проблем, які виникають у громадян, що звертаються до органів Фонду, вивчення оцінок рівня обслуговування, з’ясування гострих питань, систематично здійснюється моніторинг якості обслуговування громадян. Одним з напрямків такого моніторингу є анкетування відвідувачів Фонду під час обслуговування.

Заповнюючи анкету, люди мають можливість об’єктивно відповісти на питання про якість обслуговування в управлінні, оцінити компетентність фахівців, висловити враження щодо повноти отриманої інформації з питань пенсійного забезпечення та культури спілкування, записати в анкеті свої пропозиції та зауваження.

У ході проведення аудиту Кагарлицького ОУПФУ 25 жовтня 2018 року представниками головного управління Пенсійного фонду України у Київській області Іриною Шинкарьовою та Зоряною Алексєєвою проведено анкетування у Кагарлицькому відділі обслуговування громадян.

За результатами проведеного анкетування нарікань та скарг на роботу спеціалістів відділу не було, відвідувачі залишися задоволеними отриманими відповідями та консультаціями, надаючи високу оцінку роботі управління та якістю обслуговування.

«Опитування дозволяє з'ясувати потреби та виявити побажання відвідувачів, аби врахувати їх в нашій подальшій роботі, підвищуючи якість обслуговування та рівень довіри громадян до органів Пенсійного фонду в цілому», - зазначають фахівці Фонду.

26 7 10 2018

Додаткова інформація