Перелік публічної інформації доступний для запитувачів по самостійних відділах Кагарлицького об’єднаного управління Пенсійного фонду України київської області

Фінансово-економічний відділ

  1. Функціональні повноваження відділу.
  2. Джерела фінансування кошторису.
  3. Користування чи розпорядження державним, комунальним майном.
  4. Копії документів, які підтверджують ознаки бюджетної установи.
  5. Надходження власних коштів до бюджету Пенсійного фонду України, єдиного внеску, в тому числі до Пенсійного фонду України в розрізі страхувальників, фондів соціального страхування.
  6. Надходження коштів за додатковими ставками.
  7. Борги з платежів до ПФУ, в тому числі недоїмка по страхових внесках, несплачені фінансові санкції та пеня, кількість боржників, заборгованість по відшкодуванню пільгових пенсій, наукових пенсій, регрес них сум.
  8. Стан розрахунків по платежах до Пенсійного фонду підприємств, щодо яких порушено справу про банкрутство та визнано банкрутами.
  9. Перелік найбільших боржників.
  10. Інформація про заходи, які вживаються Кагарлицьким об’єднаним управлінням Пенсійного фонду України Київської області щодо стягнення заборгованості.
  11. Інформація про заходи, що вживаються Кагарлицьким об’єднаним управлінням Пенсійного фонду України Київської області з метою легалізації заробітної плати.

Відповідальні особи: начальник фінансово-економічного відділу – головний бухгалтер Скобля Н.В., заступник начальника фінансово-економічного відділу Геращенко Н.В., головний спеціаліст фінансово-економічного відділу Куришко Я.В.

Відділи з питань призначення, перерахунку та виплати пенсій, обслуговування громадян

  1. Положення про відділи управління.
  2. Посадові інструкціїспеціалістів відділів.
  3. Чисельність одержувачів пенсій.
  4. Середній розмір пенсії по Богуславському, Кагарлицькому, Миронівському районах.
  5. Закони, постанови Уряду, нормативно-правові акти щодо пенсійного забезпечення.
  6. Мінімальні та максимальні розміри пенсійних виплат визначені законодавством.
  7. Форми та види бланків, які використовуються для призначення та виплати пенсій та правила їх заповнення.
  8. Інформація про стан видачі пенсійних посвідчень.

Відповідальні особи: начальники Богуславського, Кагарлицького, Миронівського відділів з питань призначення, перерахунку та виплати пенсій Криштак І.П., Хоменко В.Ф., Самойлик А.Г., начальнки Богуславського, Кагарлицького, Миронівського відділів обслуговування громадян – Шевченко О.М., Заїка В.В., Діденко Л.Г.

Відділ адміністрування, супроводження інформаційних систем, електронних реєстрів та захисту інформації

  1. Кількість осіб, які отримують заробітну плату менше встановленого законодавством мінімуму.
  2. Кількість запитів на отримання інформації з бази даних Державного реєстру застрахованих осіб.
  3. Перелік баз даних та інформаційних систем, які використовуються в роботі та сфера їх застосування.
  4. Кількість комп’ютерної техніки.
  5. Кількість осіб перед пенсійного віку.
  6. Кількість осіб, яким перераховано пенсії автоматизованим способом та сума їх підвищення.
  7. Положення про відділ, посадові інструкції спеціалістів.

Відповідальні особи – начальник відділу адміністрування, супроводження інформаційних систем, електронних реєстрів та захисту інформації – Палієнко Р.О., головні спеціалістивідділу адміністрування, супроводження інформаційних систем, електронних реєстрів та захисту інформації Ткаченко Н.П., Ясковець А.М., Андрієнко Т.С.

Відділ персоналу та організаційно-інформаційної роботи

  1. Державні статистичні звіти.
  2. Інформація щодо вакантних посад.
  3. Структура Кагарлицького об’єднаного управління ПФУ Київської області.
  4. Штатний розпис, особовий склад працівників.
  5. Графік щорічних відпусток.
  6. Керівництво Кагарлицького об’єднаного управління ПФУ Київської області.
  7. Перелік органів ПФУ у Київській області.
  8. Гаряча телефонна лінія.
  9. План роботи Кагарлицького об’єднаного управління ПФУ Київської області.
  10. Кількість звернень, які надійшли до Кагарлицького об’єднаного управління ПФУ Київської області.
  11. Інформація про проведену інформаційно-роз’яснювальну роботу з громадськістю.
  12. Умови проведення та перелік документів необхідних для проведення конкурсного відбору на заміщення вакантних посад .

Відповідальна особа: начальник відділу персоналу та організаційно-інформаційної роботи – Демиденко Ю.В.

Юридичний відділ

  1. Закони України, підзаконні акти, нормативно-правові акти Пенсійного фонду України, нормативні акти міністерств та відомств.
  2. Положенням про управління Пенсійного фонду України в районах, містах, районах у містах, а також про об'єднані управління.
  3. Положення про юридичний відділ Кагарлицького обєднаного управління Пенсійного фонду України Київської області.
  4. Посадові інструкції працівників юридичного відділу, що розроблені у відповідності о положення про юридичний відділ.
  5. Звітна інформація, що подається до Пенсійного фонду України.

Відповідальні особи: головні спеціалісти юридичного відділу – Квачук В.О., Бабенко Д.О.

Адміністративно-господарський відділ

  1. Інформація про розміщення Кагарлицького об’єднаного управління Пенсійного фонду України Київської області: поштова адреса, телефонний довідник.
  2. Проведення публічних закупівель за державні кошти: положення про тендерний комітет, його склад, інформація що оприлюднюється на офіційному веб-порталі у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі».
  3. Графік роботи управління та графік прийому громадян.
  4. Правила внутрішнього трудового розпорядку.
  5. Місцезнаходження та назва державних органів, поштові адреси, номери засобів зв’язку, яким підпорядковується Кагарлицьке об’єднане управління ПФУ Київської області.

Відповідальна особа: начальник адміністративно-господарського відділу – Циганок О.С.

Наказ Пенсійного фонду України від 11.07.2017 р. № 138 "Про перелік відомостей, які містять службову інформацію"

Додаткова інформація