Веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України модернізовано

Із 1 листопада 2016 року запрацював оновлений веб - портал електронних послуг Пенсійного фонду України.

Завдяки новим функціональним можливостям значно розширено дистанційний доступ громадян до послуг, що надаються Фондом.

Отже, користувачі веб–ресурсу без черг і зайвих витрат часу можуть скористатися такими електронними послугами:

- отримувати інформацію, накопичену в базах даних персоніфіковано обліку;

- здійснювати контроль за даними, що вносяться в систему персоніфікованого обліку та впливають на пенсійні права( для працюючих);

- отримувати відомості з власної пенсійної справи( для пенсіонерів) щодо суми призначеної пенсії з урахуванням усіх встановлених надбавок, виду пенсії, закінчення строку виплати пенсії тощо;

- подавати заявку - запит на попереднє замовлення паперових документів, зокрема виписки із системи персоніфікованого обліку, виписки з пенсійної справи ( для пенсіонерів), виписки про стан розрахунків із ПФУ ( для страхувальників);

- подавати скарги в органи Пенсійного фонду;

- подавати заяви про призначення пенсії в органи Пенсійного фонду;

- подавати заяви про перерахунок пенсії у зв’язку з набутим страховим стажем в органи Пенсійного фонду ( для пенсіонерів);

- записатися на прийом в орган Пенсійного фонду з можливістю вибору часу, зручного для відвідування Фонду;

Веб-портал електронних послуг ПФУ надає громадянам можливість зручно та оперативно взаємодіяти з Фондом.

Портал працює з дотриманням вимог до захисту персональних даних.

Процедура реєстрації на веб – порталі максимально спрощена. Можлива онлайн реєстрація за електронним цифровим підписом ( ключем ЄЦП).

Додаткова інформація