Як стати на квартирну чергу?

Хто може стати на квартирний облік На квартирний облік можуть стати громадяни, які потребують поліпшення житлових умов:
   1) забезпечені житловою площею менше 7,5 кв. м на людину;
   2) які проживають у приміщенні, яке не відповідає встановленим санітарним і технічним вимогам;
   3) хворіють на тяжкі форми деяких захворювань, у зв'язку з чим люди не можуть проживати в комунальній квартирі або в одній кімнаті з членами своєї сім'ї (відкрита форма туберкульозу, проказа);
   4) проживають за договором піднайму жилого приміщення в будинках державного або громадського фонду чи за договором найму в будинках житлово-будівельних кооперативів;
   5) проживають у гуртожитках;
   6) якщо в одній кімнаті живуть дві і більше сім'ї, незалежно від родинних відносин, або особи різної статі старші за 9 років, крім подружжя (в тому числі, якщо займане ними жиле приміщення складається з більш ніж однієї кімнати).
Куди необхідно звертатись Зверніться до органу місцевої влади із заявою про постановку на облік, як потребують житла. Заява підписується всіма дієздатними, спільно проживаючими членами родини. До заяви додаються:
Які документи потрібнонадавати
  1. Довідка по формі № 3 про склад сім'ї та реєстрацію (з ЖЕКу).
  2. Копії правовстановлюючих документів, на підставі яких проведена реєстрація в даній квартирі (ордер на жиле приміщення, свідоцтво про право власності та технічний паспорт квартири, договір купівлі-продажу, договір дарування квартири, договір оренди, тощо).
  3. Документи з попередніх місць реєстрації всіх членів сім'ї стосовно підтвердження відсутності житлової площі (довідки з бюро технічної інвентаризації та реєстрації права на об'єкти нерухомого майна, копії договорів купівлі-продажу, дарування, тощо).
  4. Копії довідок про присвоєння ідентифікаційного номеру.
  5. Довідки з місць роботи, навчання всіх повнолітніх членів сім'ї із зазначенням: де, на якій посаді, з якого часу працює або навчається та чи ведеться там квартирний облік (для пенсіонерів - посвідчення).
  6. Копії паспортів (всі заповнені сторінки) усіх зареєстрованих в квартирі.
  7. Копії свідоцтв про одруження (розірвання шлюбу).
  8. Копії свідоцтв про народження неповнолітніх членів сім'ї.
  9. Для працівників, які відпрацювали більше 20-ти років на одному підприємстві у сфері виробництва - копія трудової книжки, завірена у відділі кадрів.
  10. Копії та оригінали посвідчень, довідки, медичні висновки, що підтверджують право на пільги по квартирному обліку.
  11. Акт обстеження житлових умов.
За потреби до заяви додаються також медичний висновок, довідка (витяг з рішення районної адміністрації) про невідповідність житлового приміщення встановленим санітарним нормам і технічним вимогам, копія договору піднайму житлового приміщення в будинку державного або громадського житлового фонду чи договору найму або в будинку (частині будинку), квартирі, що належить громадянину за правом приватної власності.
Які терміни розгляду заяв про взяття на облік Отримайте рішення про постановку /відмову у взятті на облік (протягом тридцяти робочих днів з того моменту, як ви здали документи) та відомості про постановку на облік у"Єдиному державному реєстрі громадян, які потребують поліпшення житлових умов».
Варто знати

Громадяни, які штучно погіршили житлові умови, не беруться на квартирний облік протягом п'яти років з моменту погіршення житлових умов.

Жиле приміщення надається громадянам у межах 13,65 кв.м жилої площі на одну особу, але не менше рівня середньої забезпеченості громадян жилою площею в даному населеному пункті, що становить в м. Києві 9 кв.м. При цьому враховується жила площа у жилому будинку (квартирі), що перебуває у приватній власності громадян, якщо ними не використані житлові чеки.

Відповіді на питання підготувала головний спеціаліст відділу з питань оборонної роботи   управління з питань оборонної роботи, взаємодії з правоохоронними органами, протидії та виявлення корупції КОДА Анна Смук.   

Додаткова інформація за тел.: 068-687-55-77

Додаткова інформація