Крок до підключення СДО

12 09 2016 2Життя не стоїть на місці, йде вперед. Cучасні інформаційні технології є інструментом формування високотехнологічного суспільства. Тому і нам необхідно іти в ногу з часом і слідкувати за новими технологіями та тенденціями. Враховуючи це, казначействотакож не стоїть на місці та впроваджує сучасні технології. Одна з таких є система дистанційного обслуговування програмно - технічного комплексу «Клієнт-Казначейства - Казначейство».

Більше року проходить тестування цього програмного комплексу, який показав свої плюси в роботі. Це значна економія коштів, часу та зменшення помилок в даних, що в наший час дуже важливо. Програмний технічний комплекс(ПТК) «Клієнт – Казначейства - Казначейство» призначений для надання клієнтам казначейства (розпорядникам та одержувачам бюджетний коштів) віддаленого доступу за допомогою мережі Інтернет до інформаційних ресурсів для виконання бюджетів усіх рівнів. Це сприяє спрощенню та швидкістю проходження платежів в режимі реального часу. При цьому розпорядники та одержувачі бюджетних коштів отримують можливість відстежувати стан рахунків відкритих в підпорядкованому казначействі та отримувати виписки. Що сприяє виключення потоку паперових документів. Підтверджуючі документи (бюджетні зобов’язання та бюджетні фінансові зобов’язання тощо), якими супроводжуються платіжні документи, достатньо буде передати до Державної казначейської служби України лише один раз. Електронна копія такого документа буде зберігатися у базі даних. Оскільки усі електронні документи підписуються електронним цифровим підписом, інформація, що знаходиться у базі даних є повним, достовірним та цілком легітимним відбитком оригінального документа. Доступ зовнішніх клієнтів до ресурсів інформаційного середовища казначейства відбувається через стандартні WEB- браузери, та не потребує високих вимог для робочого місця.  Наладка та розгортання робочого місця користувачем системи дистанційного обслуговування(СДО) здійснюється самостійно на своєму робочому місці. Програмне забезпечення та клієнтську частину програмного комплексу криптографічного захисту та всі інструкції до налаштування надає Державна Казначейська служба України.

Для тих хто прийняв рішення та виявив бажання працювати з ПТК «Клієнт – Казначейства - Казначейство» тобто з системою дистанційного обслуговування(СДО) необхідно виконати 7 кроків:

  • Перший крок до підключення СДО - це заповнення анкети;
  • Другий крок - укладання угоди на дистанційне обслуговування;
  • Третій крок - придбання надійних засобів захисту інформації(НКІ);
  • Четвертий крок - підготовка та передача пакету документів до АЦСК ДКСУ та генерація електронних цифрових підписів(ЕЦП);
  • П’ятий крок - отримання програмного забезпечення та ключів шифрування та встановлення ПЗ;
  • Шостий крок - оформлення заявок на доступ до СДО;
  • Отримання повідомлення про термін початку роботи в СДО - це сьомий крок до роботи з СДО.

Кожен крок до підключення потребує кропіткої роботи та уваги, але все відшкодує робота з ПТК «Клієнт – Казначейства - Казначейство».

Даний програмний комплекс безкоштовний та обслуговування також. Клієнт для роботи за власні кошти придбає 3 носія ключової інформації(НКІ). ЕЦП бухгалтера, ЕЦП директора, ЕЦП Печатки. Для того щоб отримати сертифікати необхідно звернутися до відокремленого пункту реєстрації (ВПР) в якому обслуговується клієнт. Перелік діючих ВПР та зразки заповнення заяв та заяви – приєднання можна знайти за електронною адресою http://acsk.treasury.gov.ua.

Для бажаючих підключитисята дізнатися більше про СДО необхідно за інформацією звертатися до Управління Державного казначейства у Кагарлицькому районі Київської області, а також за електронною адресою: http://www.treasury.gov.ua/main/uk/publish/article/264713

Додаткова інформація