Про надання послуг електронного цифрового підпису суб’єктам декларування

На виконання Розпорядження Кабінету Міністрів України від 24.02.2016№ 145-р «Про забезпечення надання послуг електронного цифрового підпису державним службовцям, які займають посади, віднесені до категорій А і Б, та інші прирівняні до них посади», Управління Державної казначейської служби України у Кагарлицькому районі Київської області (далі – Управління Казначейства), уповноважене виконувати функції відокремленого пункту реєстрації (ВПР) АЦСК повідомляє, про надання послуг електронного цифрового підпису суб’єктам декларування. А також наголошуємо, що отримати сертифікати для декларування може фізична особа, яка працює в установі, що є на обслуговуванні в Управлінні Казначейства. Для отримання сертифікату Управління Казначейства надає установі програмне забезпечення для формування ключів та заявок. Із електронними заявками та повним пакетом документів звертається декларант до Управління Казначейства.

Перелік необхідних документівдля проведення процедури реєстрації:

  1. Супровідний лист;
  2. Заява приєднання до договору;
  3. Заява про реєстрацію в АЦСК ДКСУ(Додаток 2);
  4. Заява про формування посиленого сертифікату відкритого ключа підписувача у АЦСК ДКСУ(Додаток 1);
  5. Копію довідки про внесення установи до ЄДРПОУ засвідчену відбитком печатки установи;
  6. Копію документа про призначення підписувача на посаду, засвідчену відбитком печатки установи;
  7. Копію документа про призначення керівника, який підписав заяву про реєстрацію підписувача, засвідчену відбитком печатки установи;
  8. Копії 1-4 сторінок паспорту підписувача, засвідчені підписом власника паспорту;
  9. Копія картки платника податків, засвідчену підписом власника;
  10. Довіреність (у разі якщо заявник представлений довіреною особою).

Зразки заяв та інших документів можна отримати звернувшись до Управління Казначейства або на веб – порталі http://acsk.treasury.gov.ua

Додаткова інформація