Система подання електронної звітності розпорядниками та одержувачами бюджетних коштів і державними цільовими фондами (АС «Є-Звітність»)

Мінімально необхідні вимоги для підключення до АС «Є-Звітність»:

- Наявність підключення до мережі Інтернет.

- Наявність персонального комп’ютеру з операційною системою

Microsoft Windows, версії не нижче Microsoft Windows з пакетом оновлень SP3.

- Рекомендовані переглядачі Веб-сторінок (браузери):

 - Internet Explorer версії 10, абовище;

- Google Chrome, версії 10, абовище;

- FireFox версії 3.5, абовище;

- Opera версії 10, абовище;

- Safari версії 6, або вище.

- Наявність підключення до мережі Інтернет.

За посиланням https://ezvit.treasury.gov.ua відповідно до інструктивного матеріалу завантажити та встановити програмне забезпечення «BarsCryptor» та, використовуючи наявні електронно-цифрові підписи, здійснити вхід до системи АС «Є-Звітність».

Для підключення до АС «Є-Звітність» необхідно заповнити заявку про надання доступу на кожну посадову особу, яка буде здійснювати введення, формування та відправку звітності до Казначейства. Оформлені відповідним чином заявки про надання доступу надаються до відповідного органу Казначейства за місцем обслуговування.

Заявка про надання доступу доступна за адресою:

http://www.treasury.gov.ua в розділі «Електронні сервіси».

В розділі «Серійний номер сертифікату електронного цифрового підпису» необхідно заповнити серійний номер сертифікату, який сгенеровано в акредитованому центрі сертифікації ключів Державної казначейської служби України.

В розділі «Тип користувача (Бухгалтер, Головний бухгалтер, Керівник)» обрати один з типів користувача на кожну посадову особу установи.

Тип користувача «Бухгалтер»* дозволяє здійснювати:

- введення форм звітності;

- перевірка форм звітності;

- внесення коригувань в форми звітності;

- створення та отримання повідомлень.

Тип користувача «Головний бухгалтер» дозволяє здійснювати:

- налаштування кабінету установи;

- введення форм звітності;

- перевірку форм звітності;

- консолідація форм звітності підпорядкованих установ;

- створення та отримання повідомлень;

- коригування довідників мережі звітності;

- внесення коригувань в форми звітності;

- підписання форм звітності електронно-цифровим підписом;

- формування посилки та відправку звітних форм до органу

Казначейства після накладання електронного цифрового підпису користувача з типом «Керівник».

Тип користувача «Керівник» дозволяє здійснювати:

- налаштування кабінету установи;

- створення та отримання повідомлень;

- перевірку форм звітності;

- підписання форм звітності електронно-цифровим підписом;

- формування посилки та відправку звітних форм до органу Казначейства.

Для здійснення повного циклу формування звітності мінімально достатньо 2 користувачів з типами «Головний бухгалтер» та «Керівник», які мають повноваження щодо підписання звітних форм у паперовому вигляді.

Користувач з типом «Керівник» або «Головний бухгалтер» в розділі «Профіль користувача\Установа» здійснює налаштування необхідних параметрів установи.

Відповідно до Документації користувача Системи подання електронної звітності розпочати роботу в системі АС «Є-Звітність».

Придбання захищених носіїв ключової інформації сумісних з АС «Є Звітність»

Постановою Кабінету Міністрів України від 28 жовтня 2004 р. № 1452 «Про затвердження Порядку застосування електронного цифрового підпису органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями державної форми власності» (зі змінами) визначено застосування електронного цифрового підпису лише за умови використання надійних засобів електронного цифрового підпису з використанням виключно захищених носіїв ключової інформації, що повинне бути підтверджено сертифікатом відповідності або позитивним експертним висновком за результатами державної експертизи у сфері криптографічного захисту інформації, отриманим на ці засоби від Адміністрації Держспецзв'язку, та наявності посилених сертифікатів відкритих ключів.

Додаткова інформація