«Електронне повідомлення» від Укрпошти

З серпня 2015 року Укрпошта пропонує всім клієнтам скористатися новими можливостями послуги «Електронне повідомлення», яке є аналогом традиційної телеграми.

Відтепер послуга «Електронне повідомлення» стала для споживачів ще привабливішою. Для надання звичайному електронному повідомленню офіційного статусу, Укрпошта пропонує поставити на ньому позначку «Засвідчене», що дозволить потім законно пред’явити його в будь-якій установі (наприклад, у суді).

Крім того, написавши у повідомленні теплі вітальні слова, його можна прикріпити до художньої листівки, обраної за бажанням клієнтом, та привітати адресата зі святом.

Детальніше...

Миттєві перекази з картки на картку через сайт Укрпошти

З початку липня Укрпошта спільно з ПУАТ «Фідобанк» пропонує можливість для споживачів здійснювати миттєві перекази з картки на картку, емітовану будь-яким банком України через офіційний сайт підприємства (http://ukrposhta.ua/).

«Можливість здійснювати миттєві грошові перекази з будь-якого місця і в будь-який час, користуючись доступом до мережі Інтернет, – надзвичайно актуальна сьогодні, – відзначив керівник «Укрпошти» Ігор Ткачук. – Укрпошта запровадила цю послугу в рамках розширення партнерських відносин з Фідобанком, адже ми постійно дбаємо, щоб пропоновані послуги були максимально зручними для наших споживачів».

Детальніше...

Укрпошта відкрила двосторонній обмін міжнародними електронними переказами Єврожиро з Болгарією

Розширюючи географію надання послуг, з початку липня Укрпошта відкрила двосторонній обмін міжнародними електронними переказами Єврожиро з поштою Болгарії. Для споживачів з України та Болгарії це означає скорочення термінів пересилання грошових переказів до 2 годин (залежно від режиму роботи відділень поштового зв’язку та рівня їх автоматизації) на відміну від 2-х тижнів, як це було раніше.

До останнього часу пересилання грошових коштів поштовими переказами між двома країнами здійснювалося на паперових носіях.

Детальніше...

«Директ мейл» –безадресна доставка рекламної листівки

Рекламу в поштовій скриньці кожен знаходив не раз. З нею ознайомлювалися, хоча б побіжно, аби переконатися, що це не якийсь рахунок. Своєї мети рекламісти досягли: потенційні споживачі отримали інформацію. Якщо 1 – 3 одержувачі зі 100 придбають рекламований товар чи послугу, рекламна кампанія вважається успішною. І фірми, що рекламують свої послуги за допомогою поштової розсилки, вважають витрати на неї виправданими. Тож не дивно, що розповсюдження рекламних матеріалів, зокрема через абонентські скриньки й просто в руки громадянам – основа бізнесу багатьох рекламних агентств, а також істотне джерело доходів деяких національних операторів розвинених країн.

Детальніше...

Мандрівка починається з Укрпошти

Незабаром початок літнього сезону. А це означає, що багато людей будуть їхати в довгоочікувану відпустку на море, студенти з навчання до батьків, діти у дитячі табори тощо. Всіх цих людей об’єднує одне бажання – швидко, зручно та завчасно придбати квиток на поїзд, літак чи автобус.

Що Ви зазвичай робите, якщо живете в маленькому містечку, де немає транспортних кас, а Вам  вкрай потрібен квиток на поїзд чи літак? Вивчаєте маршрут руху автобусів, сідаєте в транспорт та їдете до районного центру чи найближчого міста, в якому є каси. Витративши максимум часу на дорогу, чергу в транспортній касі та додаткові витрати на проїзд, зрештою, якщо пощастить, Ви придбаєте потрібний квиток.

Детальніше...

Додаткова інформація